top of page
monicabalza29

"Qui ets?" ( Vídeo final 1r trimestre )

Actualizado: 4 feb 2022



Hola, benvinguts i benvingudes una altra vegada!




Aquest treball que podeu veure a sota és l'últim que havien de fer per aquest trimestre, recollint en un vídeo tot el que he après durant aquesta primera etapa. El tema a tractar en aquest vídeo era una reflexió sobre la identitat digital a les xarxes socials, i crec que malgrat i tot de ser un tema interessant, mai m'ho havia plantejat d'una manera tan profunda i en retrospectiva, ja que després de fer tots els exercicis previs al vídeo, he après coses que probablement mai hi havia pensat de no ser per aquest treball.


Primer que tot, vaig adonar-me que tinc molts perjudicis i inseguretats que són causades per tot allò que veig a les xarxes socials, com les persones s'organitzen, com porten la seva vida, i també com sembla que viuen en una bombolla de perfecció absoluta. Personalment, fer els autoretrats em va semblar molt atractiu, ja que si bé vaig utilitzar referents, vaig aprofitar l'oportunitat d'utilitzar la mirada d'aquells fotògrafs per inspirar-me i provar nous estils dins de la fotografia, a més, que va ser la primera vegada que me'n vaig fer un autoretrat.


L'exercici de l'autoretrat amb referent lliure va ser probablement el que més em va agradar, pel fet que vaig trobar una cosa que m'agrada molt, i és poder crear conceptes per fotos partint de la psicologia analítica, que a més aquesta tasca va fer que m'adones de moltes coses que no coneixia de mi mateixa, ja que per poder plasmar les idees que tenia vaig caracteritzar-me i actuar un personatge (I això em va agradar molt).


Per finalitzar, considero que el vídeo m'ha servit no solament com una eina per posar en practica tot allò que he après a classe, sinó també, poder compartir el missatge de qui ets realment, i de qui sóc jo.






Aqui teniu el vídeo, espero que us agradi. c:










17 visualizaciones0 comentarios

Entradas recientes

Ver todo

Comments


bottom of page