top of page
monicabalza29

"Triada oscura" (Referent lliure)



Eooo, benvinguts!. c:


Per aquesta entrada final havíem de fer el nostre treball tomant un referent lliure, i per l'ocasió volia inspirar-me en les fotografies de la meva mare, a la vegada, vaig implementar la tècnica de la il·lustració sobre la fotografia per a donar-li un toc més autèntic i fantasiós a les imatges que vaig fer.


Aquí podeu observar les referències que vaig utilitzar, totes extretes del seu instragram (https://www.instagram.com/mocastellanophotos/).






El primer tret que vaig observar en la seva fotografia va ser la importància que li dóna a la figura femenina, que normalment està envoltada d'elements naturals o d'una absència de fons. A més, fa més que tot retrat i autoretrats, i per aquesta raó vaig decidir fer una sèrie fotogràfica d'autoretrats que trobaràs a continuació...







Sèrie fotogràfica: "Triada oscura"






"Narcicisme"





"Psicopatia"





"Maquiavel·lisme"



Com a temàtica per fer aquesta sèrie vaig inspirar-me en el que s'anomena "triada fosca" en la psicologia analítica, que no és més que un grup que es refereix als trets de personalitat del narcisisme, el maquiavel·lisme i la psicopatia.


A més, com a personatges que protagonitzaran aquesta sèrie vaig inspirar-me també en els arquetips de personalitat que explica Carl Jung, específicament en l'arquetip d'ombra (que són tots aquells desigs i impulsos que la persona rebutja per por a ser jutjat per la societat) i l'arquetip de persona (que és aquella imatge que es crea l'individu de cara a la societat, tot allò que està bé als ulls del que l'envolta).



...




Us deixo també algunes fotografies que em van agradar molt, però que no són part de la sèrie fotogràfica. c;




"Persona"





"Ombra"


27 visualizaciones0 comentarios

Entradas recientes

Ver todo

Comments


bottom of page