top of page
monicabalza29

The last goodbye (seqüència fotogràfica)

Actualizado: 10 oct 2021


Hola!, benvinguts una altra vegada.


Per aquesta tasca havíem de fer una seqüència fotogràfica en grup, però lamentablement el dia de l'exercici no vaig poder assistir perquè em trobava malalta, així que vaig haver de fer-ho des de casa.


Per a aquest treball la meva mare es va tornar la protagonista de la història, així que espero que us agradi.


A continuació trobareu les imatges...












Primera imatge


Angle aberrant / Pla general



Segona imatge




Angle normal / Primer primeríssim pla



Tercera imatge



Angle rasant / Pla detall



Quarta imatge




Pla sencer / Angle normal



Quinta imatge




Pla detall / Angle contrapicat



Sisena imatge





Pla detall / Angle rasant





La meva reflexió


En posar en pràctica la teoria donada en classes he reflexionat sobre com a vegades fotografio sense si més no pensar en perquè faig tal angle o tal pla, i he arribat a la conclusió que cadascun d'aquests conceptes pot contar una història diferent, que cada imatge depenent del seu punt de vista pot transmetre'ns diferents sensacions encara que sigui la mateixa persona en el mateix lloc. D'altra banda, el color també és un element protagonista en cada fotografia que es fa, ja que depenent de si els seus tons són més freds o càlids poden contar històries completament diferents.


Al final he après que si aquests conceptes són posats en pràctica, es pot relatar una història que no necessiti el suport de ni una sola paraula.



21 visualizaciones0 comentarios

Entradas recientes

Ver todo

Коментарі


bottom of page