top of page
monicabalza29

Poema fotogràfic

Actualizado: 24 mar 2021



Hola, una altra vegada! c:


Per aquesta activitat havien de fer una fotografia que expressarà el poema. Jo vaig escollir un poema de Emily Dickinson, que és una poetessa que m'agrada molt, i vaig fer una foto que expliqués sense paraules el que vaig sentir quan el vaig llegir. Per fer la foto vaig inspirar-me en el primer verso del poema.


Poema 314


L'esperança és aquesta cosa amb plomes

que es posa en l'ànima,

i entona melodies sense paraules,

i no es deté per a res,

i sona més dolça en el vendaval;

i feroç haurà de ser la tempesta

que pugui abatre a l'ocellet

que a punts ha donat abric.

L'he escoltat en la terra més freda

i en la mar més estranya;

mes mai en la inclemència

de mi ha demanat una sola engruna.





Versió A3








28 visualizaciones0 comentarios

Entradas recientes

Ver todo

Comments


bottom of page