top of page
monicabalza29

𝕀𝕞𝕒𝕥𝕘𝕖 𝕕𝕖 𝕝𝕒 𝕞𝕖𝕞ò𝕣𝕚𝕒.

Actualizado: 28 nov 2020



El primer record que se'm va venir a la ment i vaig voler plasmar en la fulla, va ser el dia que vaig anar del meu país.


(Primer esbós de la idea, amb anotacions).

Record que en l'aeroport, hi havia una gran franja de colors primaris i el negre, que creuava tot el passadís de la sala d'abordatge, aquesta franja és una obra d'art anomenada cromointerferencia de color additiu”, de Carlos Cruz Diez. És dels pocs elements en la imatge que recordo tan fidelment.


Els moments que aconsegueixo recordar d'aquell dia són efímers, a vegades van i a vegades vénen, com un flashback, però, aquesta imatge en especifico que rondava pel meu cap se sentia com un fantasma del passat, encara quan em recordo puc sentir la nostàlgia i melancolia d'aquell dia.


La imatge que se'm va venir al capdavant és com un fum negre que li donava forma a les siluetes de les persones sense cares, en l'escena hi havia un personatge amb bufanda rosada, no recordo bé si era la meva germana o una altra persona la que portava bufanda rosa aquest dia, però aquest element va quedar molt marcat en la meva ment.


En general no vaig poder detallar molt la imatge, ja que cada vegada que intentava recordar més coses oblidava, per això el fons està tan buit. Però, l'única cosa que sempre va destacar va ser aquesta obra d'art, que a diferència de l'original, en la meva ment es veu amb els colors més apagats.





𝕋è𝕔𝕟𝕚𝕔𝕒 𝕖𝕞𝕡𝕝𝕖𝕒𝕕𝕒 𝕚 𝕡𝕣𝕠𝕔é𝕤 𝕕𝕖 𝕔𝕣𝕖𝕒𝕔𝕚ó:




Vaig decidir fer un dibuix en digital i afegir una imatge de l'obra d'art treta d'internet, ja que volia aconseguir l'efecte d'aquestes siluetes que es difuminaven cap amunt amb la meva pròpia mà, així que amb un fons gris en Sketchbook vaig fer l'esbós novament:



Una vegada vaig tenir llest l'esbós, vaig prendre un pinzell i vaig fer les siluetes en negre, les cares en blanc i la bufanda rosa. Després, amb l'eina dit, vaig donar pinzellades cap amunt fins a aconseguir aquest efecte fantasmagòric.








Després vaig buscar una imatge de l'obra per internet i la vaig col·locar en el dibuix, després vaig difuminar les seves vores perquè semblés també difuminada.





El següent pas va ser afegir una capa de fum als costats, amb un pinzell especial que tènia aquesta textura.


Una vegada vaig tenir llista la composició, li vaig col·locar una capa de soroll en superposició.






Finalment vaig baixar la saturació i la lluentor del dibuix, i li vaig col·locar una ombra habitada en superposició a baix per a donar-li una sensació més freda.




31 visualizaciones0 comentarios

Entradas recientes

Ver todo

Comments


bottom of page