top of page
monicabalza29

𝔼𝕝 𝕔𝕠𝕝𝕠𝕣.

Actualizado: 22 dic 2020

Benvingudes i benvinguts una altra vegada.

Per al treball d'avui desenvoluparé alguns conceptes de la teoria utilitzant fotografies que vaig fer basant-me en aquests conceptes.


Però, abans de començar amb les fotos, m'agradaria posar-vos en context...


ℚ𝕦è é𝕤 𝕖𝕝 𝕔𝕠𝕝𝕠𝕣?.


És la impressió produïda per la llum en els nostres òrgans visuals. És una percepció visual que es genera en el cervell dels humans en interpretar els senyals nerviosos que li envien els fotorreceptores en la retina de l'ull, aquests interpreten les longituds d'ona que capten de la part visible de l'espectre electromagnètic.


La teoria del color explica com aquest procés afecta la nostra concepció visual, són regles bàsiques en la mescla de percepció de colors per aconseguir l'efecte desitjat combinant colors de llum o combinant colors reflectits en pigments.




- ····· -


Una vegada explicada una mica la teoria del color, procediré a mostrar-te el meu treball.



ℂ𝕠𝕝𝕠𝕣𝕤 𝕔𝕠𝕞𝕡𝕝𝕖𝕞𝕖𝕟𝕥𝕒𝕣𝕚𝕤:


La primera foto que utilitzaré serà la d'unes flors que vaig fotografiar en un camp pròxim al meu poble. Vaig utilitzar els colors vermells i verd com a complementaris.





𝕋𝕠𝕟𝕠:


Per aquesta vaig utilitzar tones marrons, volia una sensació de calidesa. Ahir vaig fer una foto a una porta (de fusta i ferro oxidat) molt antiga del meu poble.

(Foto feta per mi). (Foto feta per mi).



𝕊𝕒𝕥𝕦𝕣𝕒𝕔𝕚ó:


Aquesta foto del cel l'havia fet fa un temps, a la tardor, en ple ocàs. Vaig utilitzar el GIMP per a pujar-li una mica la saturació.





(Foto feta per mi).




𝔻𝕖𝕤𝕒𝕥𝕦𝕣𝕒𝕔𝕚ó:


Per a la foto de saturada vaig utilitzar una que vaig fer el mateix dia que la foto de la porta, mentre passejava. També utilitzant el GIMP li vaig baixar la saturació fins que els colors originals quedessin extremadament pàl·lids.


(Foto feta per mi).



ℂ𝕠𝕟𝕥𝕣𝕒𝕤𝕥:


Per a generar contrast en la següent foto, vaig utilitzar els colors verds i morat d'aquesta flor.


(Foto feta per mi).





ℍ𝕒𝕣𝕞𝕠𝕟𝕚𝕒:








Per fer una composició harmònica vaig utilitzar aquesta foto d'un roser que hi ha a la meva residència. Volia representar l'harmonia del color blau del cel i el contrast que hi ha amb la rosa, ja que aquesta té algunes tones groguencs en el seu interior.











(Foto feta per mi).




𝔼𝕝 𝕞𝕖𝕦 𝕔𝕠𝕝𝕠𝕣:


Finalment, hem arribat a la fi del meu treball. En la següent foto vaig utilitzar un color morat obscur, ja que aquest color representa nostàlgia, que va ser el sentiment que volia plasmar a la meva fotografia. Un sentiment que de vegades ens arriba a tots en algun moment de la la nostra vida.





Vaig a fer l'edició de la foto amb PicsArt

Una aplicació que em permet posar-li a la foto un efecte de soroll per augmentar la nostàlgia.

només vaig augmentar les curves i una miqueta la saturació per aconseguir el morat.


(Gif del procés).



(Foto feta per mi).


La raó per la qual vaig escollir aquesta foto, va ser perquè quan era petita i viatjava amb la meva família m'agradava mirar per la finestra del cotxe els pals de comunicació, des de llavors aquest tipus d'estructures quan les miro des del terra i puc observar el cel de fons, em genera nostàlgia.



-···-



50 visualizaciones0 comentarios

Entradas recientes

Ver todo

Comments


bottom of page